بهترین رادراینجاپیداکنید:!

دانلود،مطالب ، مقاله های خواندنی و جالب

بهترین رادراینجاپیداکنید:!

دانلود،مطالب ، مقاله های خواندنی و جالب

بیام...؟

بزار برم


قرار بود منو بغل کنی‌ ، نه قبرمو

...

من باید تو بغلت گریه می‌کردم ، پس چرا تو داری رو قبرم اشک می‌ریزی ؟


آب هست برای شستن سنگ قبرم    اشکهائ تو حیفه

...

خدا جون اجازه بده ۵ ثانیه برم اون دنیا ، بذار برم اشکاشو پاک کنم.


خدای من خواهش می‌کنم فقط همین یه بار

...

خدا دوباره بر می‌گردم

...

اشکاشو پاک می‌کنم زود میام ، به خدا نمیبوسمش

...

خدا بذار برم ، قول میدم قول مردونه زود بر می‌گردم

...

مگه اشکاشو نمیبینی ؟ مگه دل نداری ؟

....

مگه من نمردم ؟ پس چرا اشکاش داره باز منو میکشه ؟؟؟

...

اخه دوسش دارم!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد